۱۳۹۴ اسفند ۵, چهارشنبه

* اين همه وحشت از عدم شركت مردم در انتخابات براي چيست؟*



در حالي كه هر دو باند اين نظام از شركت گستردة مردم دم مي زنند؛ هر دو مدعي حمايت مردم هستند؛ پس اين همه بگير و ببند براي چيست؟ چرا اجازه نمي دهند كه حتي يك كارناوال صددرصد انتخاباتي در خيابان برگزار شود؟ چرا اجازه داده نمي شود كه مناظره اي برگزار شود و كانديداها بايد فايل پر كنند و بعد از چك ارگان هاي امنيتي از سيماي جمهوري اسلامي پخش شود؟  چرا به قول جعفري رئيس سپاه  كليه ارگان هاي امنيتي و نظامي در پيوند و يكدلي!!!!  با هم انتخابات را رصد  مي كنند تا به سلامت تمام شود؟  چرا اين قدر نگرانند و اين نگراني براي چيست؟ و هراس از كيست؟
جواب
اينها از شركت گستردة مردم دم مي زنند، اما خودشون ميدونند كه مردم چقدر از اين بساط مسخره نفرت دارند و از تماميت اين نظام منزجر هستند. بنابراين سران نظام چون در خانه شيشه اي نشسته اند، از قيام و هر نوع حركتي كه منجر به قيام شود؛ وحشت دارند.
سران نظام كه تجربه 88 را در جيب دارند و مي دانند كه مردم منتظر جرقه هستند تا انبار باروت  خشم خلق را منفجر كنند؛  اين بار آمده و تمام گلوگاههايي كه منجر به قيام شود را بسته اند.
اما بايد يك چيز را باور داشت و اينكه بين خشم خروشان مردم از كليت نظام و هر دو باندش يك پوست پياز فاصله مانده است و واي به روزي كه اين پوسته پاره شود. خشم مردم چون آبي سهمگين در پشت سدي در انتظار نشسته است و اين نظام در پشت سد بيتوته كرده است و نمي داند كه در نقطه اي نه چندان دور اين سد در هم خواهد شكست و در آن روز هيچكس و هيچ چيزي نمي تواند جلوي خروش مردم را بگيرد و اين مردم هستند كه با پاكي و زلالي و قدرت تمام؛ نجاست اين ساليان را خواهند شست و آزادي و آباداني را براي اين ميهن به ارمغان خواهند آورد.

هیچ نظری موجود نیست: