۱۳۹۴ اسفند ۱۴, جمعه

ايران - محمد جواد لاريجاني قبل و بعد از انتخابات

#ايران - محمدجواد لاریجانی قبل از انتخابات :
شکنجه فی‌نفسه چیز بدی هم نیست!
‌غرب فکر می‌کند نظام قضایی ما به‌دلیل این‌که مبتنی بر شرع است می‌خواهیم آن را پنهان کنیم اما ما به این نظام قضایی افتخار می‌کنیم و از #قصاص و حتی رجم نیز ناراحت نیستیم
احمد شهيد گزارشگر ويژه #حقوق بشر سازمان ملل،  «‌احمق شریر» است
به احمد شهید :  در ایران اعدام می‌کنند! باید تشکر کنید از این اعدامها!
میگن فلان زندانی توی زندان، تحت فشار روانی گذاشتید، خب مگه زندان هتله؟!

محمدجواد لاریجانی بعد از انتخابات
در مصاحبه با سی.ان.ان در  12اسفند: «90درصد اعدامها در ایران که بسیار جای تأسف دارد و ما تلاش می‌کنیم قوانین آن‌را تغییر دهیم، .. فکر می‌کنم قانونی است که باید بازنگری شود»/ «بله باید بازبینی شود، من خودم پرچمدار این جنبش هستم که ما باید قانون را تغییر بدهیم» / «بله بر این فرض، 90 درصد اعدامها برطرف می‌شود، که این کاهش عظیمی است بنابراین فکر می‌کنم این گامی بزرگ به پیش برای رویکردی منطقی است»
نتيجه
اين از نتايج سحر فروپاشي  بعد از جام زهر و در فرداي انتخابات است؛ مقداري صبر مي كنيم   تا خورشيد  بيشتر بدمد و صبح فرار رسد.

هیچ نظری موجود نیست: