۱۳۹۵ خرداد ۱۳, پنجشنبه

به مناسبت سالمرگ خميني



روز ۱۳ خرداد سال ۱۳۶۸ خمینی ضد بشر مرد. خمینی در سال ۱۲۷۹ شمسی در خمین متولد شد و تا ۶۰سالگی در امور #سیاسی دخالتي نداشت و براي اولين بار در سال ۱۳۴۱ وارد دنياي سياست شد و اعتراضهایی از موضع ارتجاعی به‌ شاه کرد که اصلی‌ترین اعتراضش، دادن حق رأی به‌زنان بود.
شاه نيز كه  او را مانعي بر سرراه به اصطلاح #انقلاب سفيدش مي ديد؛ او را تبعيد كرد. وي در سال ۱۳۴۳ به‌ترکیه و سپس به‌نجف
رفت و طلبگي پيشه كرد تا اينكه در سال۱۳۵۶ بعد از  ۱۵سال #مبارزات انقلابی مجاهدین و فداییها و دیگر مبارزین كه زمینه‌های یک‌ انقلاب اجتماعی در ایران را فراهم كرده بود و نيز کارتر، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، كه شاه را وادار به زمین‌گذاشتن شکنجه و اعدام و رفرم و ترغيب به ايجاد فضای سیاسی کشور كرده بود؛  در چنین شرایطی، خمینی با سوءاستفاده از عدم‌حضور رهبران مجاهدین و سایر نیروهای انقلابی که یا اعدام شده و یا در زندان بودند، از قعر ارتجاع قرون وسطا سر در آورد و از فرصت استفاده نمود و با ‌کمک شبکه آخوندی که عافيت پيشه كرده  بودند، رهبری انقلاب مردم ایران را دزدید و بهار انقلاب ايران را به خزان و زمستاني سرد و يخ زده تبديل كرد.
خميني در طي ده سال حكومتش؛  اعدام ۱۲۰هزار تن از زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز این‌میهن/  ۸سال جنگ خانمانسوز و ضدمیهنی با کشور عراق /  بیش‌از هزارمیلیارددلار خسارت به‌مردم و اقتصاد ملی ایران / بیش‌از ۲میلیون کشته و زخمی تنها در طرف مردم ایران و كشاندن ۸۰درصد جامعه‌ ایران به‌زیر خط فقر و به جا گذاشتن يك ديكتاتوري مطلقه مذهبي  و ....   را در پرونده خود دارد. 
اگر چه خميني به عنوان منفورترین دیکتاتور تاریخ به  زباله‌دان سپرده شد ولي ماشين جنايت حكومتي كه او بنا نهاد؛ در فرداي مرگش تا به امروز شبانه روزي و بي وقفه مشغول به كار است و از ملت ايران و كشورهاي منطقه و ساير كشورهاي جهان قيمت سنگيني گرفته و مي گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: