۱۳۹۵ خرداد ۱۹, چهارشنبه

۴تجمع اعتراضی در شهرهای کرمانشاه، پاوه و ایلام

صبح روز چهارشنبه 19خرداد 95، چند تجمع اعتراضی توسط نانوایی‌های شهرستان پاوه، رفتگران شهرداری مرکزی کرمانشاه و پرسنل شرکتی اداره آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه و گروهی از نیروهای پیمانی مرکز فوریتهای پزشکی ایلام برگزار گردید.

#پاوه ـ تجمع جمعی از نانوایی‌های شهرستان پاوه

صبح روز چهارشنبه 19خرداد 95، جمعی از نانوایی‌های شهرستان پاوه در اعتراض به کاهش سهمیة آرد خود در ماه مبارک رمضان در محل فرمانداری پاوه واقع در میدان موسوم به شهدا روبه‌روی کتابخانه عمومی وحدت تجمع اعتراضی کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار تخصیص سهمیة بیشتر به‌خصوص در ایام ماه رمضان شدند

#کرمانشاه ـ تجمع جمعی از رفتگران شهرداری مرکزی کرمانشاه

صبح روز چهارشنبه 19خرداد 95، جمعی از رفتگران شهرداری مرکزی کرمانشاه در اعتراض به نگرفتن 6ماه حقوق خود در محوطه شهرداری کرمانشاه واقع در خیابان غدیر نسبت به این موضوع اعتراض کردند و اعلام داشتند هرچه زودتر حقوق عقب‌افتاده خودشان را بگیرند در جریان این تجمع سه تن از این کارگران با ایادی سرکوبگر رژیم در شهرداری کرمانشاه که قصد به هم زدن تجمع آنها را داشتند درگیر شدند. که این کارگران از طرف ایادی رژیم تهدید به اخراج شدند.

کرمانشاه ـ تجمع جمعی از پرسنل شرکتی اداره آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه

صبح روز چهارشنبه 19خرداد 95 جمعی از پرسنل شرکتی اداره آب وفاضلاب شهرستان کرمانشاه در اعتراض به نگرفتن 4ماه حقوق در محل این اداره واقع در بلوار زن شهرک رسالت، تجمع کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار گرفتن حقوق عقب‌افتاده خودشان شدند.

#ایلام ـ تجمع جمعی از از نیروهای پیمانی مرکز فوریتهای پزشکی ایلام

صبح روز چهارشنبه 19خرداد 95، گروهی از نیروهای پیمانی مرکز فوریتهای پزشکی ایلام، در اعتراض به نگرفتن سه ماه حقوق و مزایای شغلی در محل مرکز فوریتهای پزشکی ایلام واقع در خیابان سعدی جنوبی تجمع کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند و خواستار رفع این مشکل شدند.

هیچ نظری موجود نیست: